Sunday 13 July 2014

Melampau....

Salam Ramadhan semua...

Apa yg melampau? Saya lah tu...BERTAHUN TAK POST APA2 KAT BLOG NI!!!!! Walaupun boleh kata hari2 online, dok berblog walking sana sini, tapi blog sendiri TANDUSSSS...malu weh...

Sepanjang tahun2 yg 'terlepas' tu, byk benda yg berubah...saya dah tak ambil tempahan cupcake n apam polkadot dah...tapi masih aktif ambil tempahan buat bunga telor stoking... buat bunga telor memang leceh tapi boleh buat beransur2....nanti bila senang, saya jangka selepas ramadhan, saya akan upload design bunga telor n harganya sekali....

Homestay masih on, Alhamdulillah...tahun ni cadangnya ada penambahbaikan kat homestay Seri Kenanga 1... Oh...Seri Kenanga 2 dah upgrade, jadi harganya tambah sikit, RM 180 sehari...

Masih aktif n minat sangat berkebun, walaupun banyak sangat semaian yg kecundang...dugaan....jadi secara jujurnya saya ni walaupun dah bertahun2 menanam, tapi masih 'budak tadika' lagi..

Oppss...sampai sini dulu...panjang umur kita jumpa lagi..doakan hati saya 'bulat' untuk terus menghidupkan blog ini sebagai satu assignment khas untuk diri saya.





1 comment:

  1. Salam Ramadhan.
    Kalau makanan memang nak kena ikut timingkan.
    Kalau bunga telor bila-bila ikut masa boleh buat.

    ReplyDelete