Pages

Saturday, 30 August 2014

Sabtu yang sibuk

Hari ni ramai orang yg naik pelamin...kami dapat empat undangan...semuanya pergi cuma bila sampai rumah ke empat, makngah dok dalam kereta je dengan MIL, perut dah sendat dan tak larat nak naik bukit rumah kenduri.
Tengahari, hujan turun sekejap renyai, sekejap lebat, ada masa pause sampai lah ke malam....sempat juga lepas asar tadi makngah ubah pokok dari bekas semai ke pot yang lebih besar...gambar? Payah lah sikit...makngah ni tak ada disiplin bab gambar ni, dapat settle keja pun bersyukur sangat....hehe
Malam, sempat meneman ayngah 'mengeteh' sambil2 dok tinjau rumah MIL yang lama terbiar dan sempat jugak makngah kerat ranting pokok bunga sundal malam untuk ditanam di rumah. Banyak lagi yang nak diambil tapi gelap sangat...nanti kena pergi time siang, sebab ada nampak buah belimbing buluh dan kelapa pandan.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan negara yang ke 57...

1 comment:

  1. Banyak undangan tu memang bulan ni pun musim kenduri

    ReplyDelete