Pages

Friday, 10 April 2015

'Tetamu' yang Menjalar

Assalammualaikum...
Kekecohan minggu lepas...sebab 'tetamu' ni...


Makngah yg ternampak...cepat2 call ayngah balik. Tak sempat call Jpam, ular ni lari ke dalam semak. Apapun call jugalah Jpam tu, dan terima kasih banyak lah kat depa yg berikhtiar juga mencari ular ni kat semak samun. Tak jumpa dah...mau ular ni nak tunggu..
Kalau ada kucing makngah yg nama Baina tu mau dikejarnya ular ni sebab makngah pernah tengok dia buat macam tu. Harap2 'tetamu' ni tak datang menjenguk lagi la ye...

2 comments:

  1. Tersesat je kut MakNgah.
    InsyaAllah tak datang lagi.

    ReplyDelete